شناسهٔ خبر: 135121 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد :

تخصیص ۵۰ تن قیر رایگان به شهرداری بیله سوار جهت آسفالت معابر هدف بازآفرینی شهری / تکمیل و بهره برداری از ۷ کیلومتر باند دوم بیله سوار - گرمی تا پایان سالجاری

تخصیص ۵۰ تن قیر رایگان به شهرداری بیله سوار جهت آسفالت معابر هدف بازآفرینی شهری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تخصیص و تحویل۵۰ تن قیر رایگان به شهرداری بیله سوار جهت آسفالت معابر هدف بازآفرینی شهری خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید سید حامد عاملی استاندار اردبیل ، نماینده مردم شهرستان های بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از پیشرفت پروژه نهضت ملی مسکن بیله ‌سوار و پروژه های در حال اجرای راه و شهرسازی بیله سوار با اعلام این مطلب اظهار کرد : برای سایت مسکن شهرستان بیله سوار زمین ۲۴۰ واحدی جانمایی شده که در صورت افزایش متقاضیان ، زمین جدیدی جانمایی خواهد شد.

وی گفت : ثبت نام ۱۸۱۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهر بیله سوار صورت گرفته و ۳۸۳ نفر متقاضی تایید نهایی شده و ۴۰۱ نفر واجد شرایط این طرح شناخته شده و تا به حال ۱۷۴ نفر نیز نسبت به واریز وجه اولیه اقدام نموده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به برنامه ریزی جهت ساخت ۲۴۰ واحد مسکن در شهرستان بیله سوار اشاره کرد و افزود : فونداسیون ۱۰۰ واحد از این طرح اتمام یافته و هم اکنون در مرحله اجرای اسکلت بوده و عملیات اجرایی مابقی واحدها نیز بزودی آغاز خواهد شد.

دبیر شورای مسکن استان گفت : تخصیص و تحویل ۵۰ تن قیر رایگان به شهرداری جهت آسفالت معابر هدف ، جزو برنامه های ما در بحث اجرای بازآفرینی شهری شهرستان بیله سوار می باشد.

وی از تکمیل و بهره برداری ۷ کیلومتر احداث باند دوم محور بیله سوار به گرمی تا پایان فصل کاری سالجاری خبر داد و افزود : با توجه به ۶۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکار پروژه ، مقرر گردید با پرداخت ۵ میلیارد تومان بصورت نقدی ادامه عملیات اجرایی را تسریع بخشد.

لازم به توضیح است در جریان دور سوم سفر استاندار اردبیل به شهرستان بیله سوار ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با مراجعین مردمی بصورت حضوری در محل اداره راه و شهرسازی شهرستان دیدار و و نسبت به موارد مورد بحث و مطرح توسط مراجعین رسیدگی کردند.