شناسهٔ خبر: 135122 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد :

ثبت درخواست ۱۱۱۷۵ واحد جهت دریافت تسهیلات خود مالکی مسکن در بانکهای عامل استان اردبیل

دستگاه‌های اجرایی تأمین زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن را سرعت بخشند مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : تاکنون تعداد ۱۱ هزار و ۱۷۵ واحد جهت دریافت تسهیلات خود مالکی مسکن در بانکهای عامل ثبت درخواست نموده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای مسکن استان اردبیل که با حضور استاندار اردبیل و اعضای شورای مسکن در محل سالن جلسات استانداری اردبیل برگزار شد به یکصد و ۱۶ هزار و ۳۰ نفر تعداد کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن استان اشاره کرد و گفت: ۴۱ هزار و ۸۵ نفر تعداد کل متقاضیان تایید نهایی شده و ۲۵ هزار و ۹۸۲ نفر از این تعداد نسبت به واریز وجه ۴۰ میلیون تومان اقدام نموده‌اند.

وی واریز ۸۰ میلیون تومان به تعداد ۸ هزار و ۸۶۲ نفر در شهر اردبیل را یادآور شد و افزود : پیامک تخصیص و انتخاب پروژه برای متقاضیانی که نسبت به تکمیل ۸۰ میلیون تومان وجه اولیه اقدام نموده‌اند از سوم خرداد با انتخاب خود در حال انجام می باشد.

دبیر شورای مسکن استان اظهار داشت : تاکنون تعداد ۱۱ هزار و ۱۷۵ واحد جهت دریافت تسهیلات خود مالکی مسکن در بانکهای عامل ثبت درخواست نموده اند که از این تعداد ۴ هزار و ۹۸ واحد منجر به عقد قرارداد با بانک شده است.

دستگاه‌های اجرایی تأمین زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن را سرعت بخشند

سیدحامد عاملی استاندار اردبیل در این جلسه گفت : دستگاه‌های اجرایی ، بانک‌ها و پیمانکاران در مسیر اجرای طرح نهضت ملی مسکن نسبت به تأمین زیرساخت‌ های نهضت ملی مسکن تسریع کنند.

وی گفت : با توجه به این‌که تأمین زمین ، تجهیز کارگاه‌ها و اقدامات عملیاتی برای اجرای واحدهای مسکن انجام شده ، لازم است بانک‌های عامل نیز نسبت به پرداخت تسهیلات واحدهای مربوط اقدام و عملیات اجرایی واحدها را سرعت بخشند.

استاندار اردبیل با بیان ضرورت تامین اولیه انشعابات ، هماهنگی کلیه عوامل مرتبط با احداث واحدها تصریح کرد و افزود : با توجه به این‌که واحدها برای اقشار فاقد مسکن جامعه احداث می‌شود ، لازم است جلسات مستمر برای هماهنگی و رفع مسائل و مشکلات احتمالی برگزار و روند اجرا سرعت گیرد.