شناسهٔ خبر: 135132 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیر عامل راه‌آهن اعلام کرد؛

برنامه‌ریزی برای رفع نواقص راه‌آهن میانه_بستان آباد_خاوران

صالحی مدیر عامل راه‌آهن در بازدید از پروژه ریلی میانه_بستان آباد_خاوران از احصای نواقص پروژه و برنامه‌ریزی زمانی بلند مدت و میان مدت برای رفع این نواقص خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید میعاد صالحی مدیر عامل شرکت راه‌آهن در پایان بازدید یک روزه از آخرین وضعیت پروژه ریلی میانه_بستان آباد_خاوران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: امروز با هدف بررسی آخرین وضعیت محور ریلی میانه - بستان آباد - خاوران، سفر کاری فشرده و مفیدی از ایستگاه خاوران به بستان آباد و سپس میانه و زنجان و قزوین داشتیم و اکنون نیز در مسیر قزوین به تهران هستیم.

وی ادامه داد: بررسی جزییات مختلف ایستگاه خاوران و ایستگاه‌های طول محور مثل ایمناب، بستان آباد، شهریار، زاویه و میانه، وضعیت زیرسازی و روسازی خط بویژه در پل‌ها و تونل‌ها، وضعیت ترانشه‌های طول مسیر و ... موارد مختلفی بود که در این بازدید بررسی شدند و مدیرعامل شرکت ساخت و معاون ایشان، نماینده مردم شریف تبریز در مجلس شورای اسلامی و معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی هم در قطار حضور داشتند و با هر بار سوار و پیاده شدن ما در توقف‌های مختلف قطار ما را همراهی کردند که جای تشکر دارد. ضمن قدردانی از زحمات عزیزان در شرکت ساخت، نقایص پروژه احصا شده و طی جلسه مفصلی که در طول مسیر در قطار داشتیم، برای برطرف شدن هر یک از موارد در کوتاه مدت و میان مدت برنامه ریزی زمانی مشخص شد.

صالحی افزود: خوشحالم که در ۴۱ سالگی نیز توفیق خدمت به مردم و کشورم، علیرغم فراز و نشیب‌ها و تلخ و شیرین‌ها حاصل شد. امروز نیز با یک سفر پربار که حاصل آن ان‌شاءالله رضایت و لبخند هموطنانم خواهد بود رو به پایان است. سعی کردم تک تک روزهای ۴۱ سالگی را صرف کار و تلاش برای اعتلای ایران عزیز، صنعت بزرگ ریلی و خانواده پرافتخار راه آهن کنم.از فردا چهل و دومین سال عمرم آغاز می‌شود و از خداوند متعال میخواهم لحظاتم را به خدمت خالصانه و شبانه روزی برای اعتلای کشور و مردمم مزین کند و من را از لطف و کمک و هدایتش محروم نکند و ان شاءالله با همراهی همکاران عزیزم بتوانیم راه آهن جمهوری اسلامی ایران را روز به روز ارتقا دهیم.

برنامه‌ریزی برای رفع نواقص راه‌آهن میانه_بستان آباد_خاوران