شناسهٔ خبر: 135140 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با مجمع نمایندگان استان در مجلس برگزار شد

گیلان- هادی رحمانی مدیر کل راه وشهرسازی نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با رئیس و اعضای مجمع نمایندگان استان در خصوص بررسی و پیگیری طرح های حوزه راه و شهرسازی در استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( گیلان)، هادی رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در دیدار با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، وضعیت طرح اقدام ملی مسکن و مسائل و مشکلات پیرامون پروژه‌های در دست اقدام را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه پیشرفت ساخت مسیر ریلی رشت- کاسپین به ۷۲ درصد رسیده گفت؛ از ۳۵ کیلومتر خط آهن رشت - انزلی هم اینک ۱۵ کیلومتر اجرا شده و تاکنون عملیات زیرسازی بیش از ۲۰ کیلومتر دیگر هم به پایان رسیده است.

در ادامه محمد رضا احمدی سنگری رئیس مجمع نمایندگان گیلان در این نشست خاطرنشان کرد: تعامل و همدلی مدیران اجرایی با نمایندگان برای تسریع در روند پیگیری‌ها و ارتقاء بهره وری در ارایه‌ی خدمات به مردم ضروری است. 

وی ریل گذاری راه آهن رشت - کاسپین و رشت - آستارا را یکی از مهم ترین الویت های عمرانی عنوان کرد و گفت:این پروژه باید با تلاش و سرعت عمل بیشتری اجرا شود.

در پایان این نشست هم آقایان سید علی آقازاده نماینده مردم رشت و خمام، غلامرضا مرحبا نماینده مردم آستارا، خلیل بهروزی فر نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی و محمد صفری نماینده رودسر و املش به بیان مطالبی پرداختند.

در این جلسه ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی، برای رفع موانع، راهکارهایی مرتبط با حوزه های کاری مختلف این اداره کل ارائه شد.