شناسهٔ خبر: 135148 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی؛

سرپرست معاونت بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب شد

محمدرضا فردی طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) سرپرست معاونت بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه امام خمینی(ره) طی حکمی از سوی سعید چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) محمد رضا فردی بعنوان سرپرست معاونت بهره برداری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب شد.

در متن این حکم  آمده است:

"نظر به مراتب تعهد تخصص و تجارب و توانمندی های ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت بهره برداری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و با اهتمام ویژه، ابتکار کافی و حضور مستمر در حوزه مسئولیتی و استفاده از توانمندی کارشناسان مجرب و تعامل و همکاری با نهادهای نظامی و انتظامی و نظارتی در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام عالی وزارت راه و شهرسازی تمام توان خود را در جهت ارتقای سطح خدمات فرودگاهی از نسل اول به نسل سوم که همان هوشمندسازی تمامی خدمات در شهر فرودگاهی می باشد، با هماهنگی اینجانب صرف نموده و اقدام لازم را به عمل آورید. امید است با استعانت از پیشگاه ایزد منان و بهره‌گیری از پشتوانه تجربی و سوابق مفید، در ظل توجهات حضرت ولی عصر تحت زعامت رهبری حکیمانه امام خامنه ای( دام ظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید."