شناسهٔ خبر: 135154 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار خوزستان انجام شد؛

تجلیل از مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان طی مراسمی با حضور استاندار خوزستان، از مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، در همایش تجلیل از فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی های دستگاه اجرایی استان که با حضور استاندار خوزستان، معاونین استاندار، خادمین حرم امام رضا(ع) و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به عنوان روابط عمومی برتر در سال 1401 و تلاش شایسته در سفر رئیس جمهور به استان تجلیل شد.

در متن لوح تقدیر مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان آمده است:

نقش روابط عمومی در روزگار معاصر و در هنگامه پیشتازی رسانه ها جایگاه رفیع  و گرانقدر است؛ آگاهی بخشی، اقناع، اعتمادسازی و تعامل مستمر با جامعه ای آگاه و روزآمد مستلزم تلاش و توانمندی مضاعف در این عرصه می باشد.

ماهیت استثنایی روابط عمومی، پیچیدگی و تخصص های آن سبب گشته تا آن گروه از مدیران و کارشناسان روابط عمومی که دانش، تخصص، روحیه انقلابی و در عین حال خلاقیت و خستگی ناپذیری برخوردارند در این عرصه همواره موفق و بالنده باشند.

خدمت بی منت ردای پر افتخاری است بر دوش خدمتگزاران صدیق، خداجوی و انقلابی تا خویش را وقف آنانی نمایند که در اندیشه والای رهبرمان ولی نعمتند؛ عشق به مردم آنجا که با خدمت صادقانه پیوند می خورد پاداشی جز در پیشگاه پروردگار متعال ندارد.

اینک که به فضل الهی توفیق آن یافتیم تا در جهت ایجاد بارقه امید در دل هموطنانمان تلاشی هرچند ناچیز نماییم، خدای متعال را شاکریم. امید است با استعانت از الطاف الهی و همکاری های ارزنده جنابعالی بتوانیم گام های موثری را در ارتقاء، تقویت، همدلی و همزبانی دولت و ملت برداریم.