شناسهٔ خبر: 135217 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی ودولتی خبر داد:

تکمیل طراحی و انجام تحکیم بستر بیمارستان ۳۰۰ تختی ماهشهر

کرامت نرگس نژاد مدیرکل طرح‌های ملی مناطق ۵ و ۶ سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل طراحی و انجام مراحل تحکیم بستر بیمارستان ۳۰۰ تختی ماهشهر در استان خوزستان خبر داد.

کرامت نرگس‌نژاد مدیرکل طرح‌های ملی مناطق ۵ و ۶ سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام بازدید علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده استان خوزستان از روند اجرای بیمارستان ۳۰۰ تختی ماهشهر در بیان روند اجرای این پروژه بیمارستانی توضیح داد: این بیمارستان ۳۰۰ تختی است که پیش‌تر ۲۲۰ تختی بود و سال گذشته کمیمسیون ماده ۲۶ تشکیل و به بیمارستان ۳۰۰ تختی ارتقا یافت.

مدیرکل طرح‌های ملی مناطق ۵ و ۶ سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی افزود: کارهای طراحی این بیمارستان انجام شده است. با توجه به جلگه‌ای بودن بافت زمین شهر ماهشهر و شرایط خاصی که زمین محل اجرای پروژه دارد هم اینک در مرحله تحکیم بستر با استفاده از شمع‌های در جا هستیم و پروژه در حال پیشرفت است.

نرگس‌نژاد افزود: برای تکمیل این بیمارستان در لایحه بودجه امسال ۲۰ میلیاردتومان پیش بینی شده است و سازمان در تلاش است تا از سایر ردیف‌ها و از محل اعتبارات متوازن و ارزش افزوده در طول سال به این بودجه تخصیص یابد.

به گفته وی، این پروژه بیمارستانی در ۳۰ هزار مترمربع زیربنا و در زمینی به مساحت ۴ هکتار زمین احداث می‌شود.