به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ تولید محتوا، سمعی و بصری، موشن گرافی، اینفوگرافی و حضور مستمر و موثر در رسانه های جمعی و رادیو و تلویزیون به منظور تبیین عملکرد اداره کل از آیتم هایی بوده که در ارزیابی ها موثر بوده است.
این گزارش می افزاید شناساندن نقاط مثبت سازمان، پاسخگویی صادقانه به رسانه ها، ایجاد تفاهم و رفع سوء تفاهم، ایجاد نظم و هماهنگی در فعالیت های درون سازمان، بررسی بازخورد فعالیت های سازمان در جامعه، آماده سازی افکار عمومی برای اجرای برنامه های سازمان و جلب رضایت ارباب رجوع و سازمان هایی که همکاری دارند، از جمله سرفصل هایی است که روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی به آن توجه دارد.