شناسهٔ خبر: 135292 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از اطلاع رسانی سازمان هواشناسی در بحران

تقدیر وزیر روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور در ارزیابی روابط عمومی های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی موفق به کسب رتبه برتر در اطلاع رسانی در بحران شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در گردهمایی روابط عمومی‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی که در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد، برترین‌های روابط عمومی‌های این وزارتخانه معرفی و وزیر راه و شهرسازی از آنها تقدیر کرد.

بر همین اساس روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور توانست موفق به کسب رتبه برتر در بخش اطلاع رسانی در بحران شود.

این رتبه پس از بررسی و ارزیابی عملکرد یکساله این اداره به وسیله مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بدست آمده است.وزیر راه و شهرسازی در لوحی به مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد سازمان هواشناسی کشور از تلاش های وی در اطلاع رسانی به ویژه اطلاع رسانی در بحران تقدیر کرد.

در بخشی از لوح مهرداد بذرپاش خطاب به عبدالرسول حسن پور آمده است: ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی از مساعی و تلاش های ارزنده و خدمات جنابعالی در اطلاع رسانی از خدمات و اقدامات وزارت راه و شهرسازی به مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه در بخش اطلاع رسانی بحران قدردانی و سپاسگزاری می کنم.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور،  در ادامه این لوح آمده است: انعکاس هنرمندانه و خالصانه اخبار می تواند زمینه تحقق وزارت راه و شهرسازی به عنوان پیشران توسعه کشور با رویکرد فن‌آورانه و مردم پایه را محقق سازد.