شناسهٔ خبر: 135337 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جاده ارتباطی گرمی - بیله‌سوار بازگشایی شد

سیل معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از بازگشایی جاده ارتباطی گرمی - بیله‌سوار مغان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،آیدین هاشمی در بازدید ازعملیات ایمن سازی و بازگشایی این محور گفت: به دنبال بارش سنگین باران و وقوع سیل، سیلاب از روی پل‌های خروسلو، انجیرلو و جهانخانملو بیله‌سوار عبور کرد و پل جهانخانملو مسدود شد که با تلاش شبانه‌روزی راهداران این مسیرها پاکسازی و بازگشایی شد.

وی افزود: از شب گذشته راهداران با استفاده از ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین در حال تلاش برای بازگشایی این مسیر بودند و بعد از ایمن‌سازی و پاکسازی مسیر به طور کامل بازگشایی شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در حوزه مدیریت بحران استان اردبیل با استفاده از ظرفیت‌های استان باید منابع لازم تامین و نسبت به ارتقای ایمنی پل‌های شهرستان اقدام شود.

گفتنی است:روز گذشته سیل مهیب خسارت‌های گسترده‌ای به بخش کشاورزی، تاسیسات آبرسانی و راه‌های شهرستان گرمی وارد کرد.

شایان ذکر است:در جریان این سیل شبکه آبرسانی این شهرستان تخریب و جریان آب قطع شد ، همچنین محور گرمی به بیله‌سوار در محدوده پل انجیرلو مسدود شد.

معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار و مدیرکل مدیریت بحران استانداری به همراه جمعی از مدیران کل استان‌ها در این شهرستان حضور یافتند تا از نزدیک فرایند خدمات رسانی به شهروندان سیل‌زده را مدیریت کنند.