شناسهٔ خبر: 135343 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مراسم گرامی داشت هفته جهانی ایمنی راه در استان خوزستان برگزار شد

همایش ایمنی راه ها خوزستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از برگزاری مراسم گرامی داشت هفته جهانی ایمنی راه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان فواد غزیعلی  معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : از سال ۲۰۰۷ تا کنون، شش دوره هفته جهانی ایمنی راه در همه کشورهای جهان برگزار شده است سازمان ملل این هفته (۲۷ اردیبهشت تا ۲ خرداد ماه مصادف با ۱۷ تا ۲۳ می) را به عنوان هفته جهانی ایمنی راه معرفی کرده تا آگاهی در مورد تصادفات جاده ای و سطح ایمنی راه ها و خیابان های جهان را ارتقا دهد.

وی افزود: اجرا کنندگان این برنامه مردم شهرها و روستاها هستند که با تصاویر، ویدیوها و امضاهای خود سعی می کنند مقامات کشورها را از اهمیت افزایش ایمنی راه آگاه کنند و از آن ها بخواهند تا با تخصیص منابع در کاهش تصادفات نقش ایفا کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: به همین منظور مراسم همایشی در استان خوزستان به منظور تبیین اهداف آموزشی خانواده ها و انتقال حساسیت ها و ویژگی های این هفته برای خانواده ها در محل بوستان ریحانه در شهر اهواز با حضور عموم مردم برگزار شد.