شناسهٔ خبر: 135359 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به نیروی انسانی نگاه ویژه ای دارد

ادیبان مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: نیروی انسانی از جایگاه ویژه ای برای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان ، عباس ادیبان مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دیدار با کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: نیروی انسانی از جایگاه ویژه ای برای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برخوردار است.

وی افزود: تکریم و حفظ جایگاه اجتماعی، ساماندهی، پیگیری مطالبات و بهبود وضعیت معیشت نیروی انسانی شاغل در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان سرمایه اصلی سازمان، از برنامه‌های جدی و اولویت‌دار است.

مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارتقاء کیفیت خدمات، تجهیز و ساماندهی فضای اداری اداره کل و شهرستان ها و سایر مراکز تابعه، پیگیری تبدیل وضعیت کارکنان و ... را به عنوان مهم ترین اهداف و اقدامات سازمان برشمرد و بیان کرد: به نظر می رسد یکی از راهکارهای رسیدگی به مشکلات همکاران در سطح استان، تشکیل کمیته رفاهی است.

ادیبان اظهار کرد: این کمیته می تواند با توجه به ضوابط و دستورالعمل ها و همچنین ظرفیت های موجود در استان، موارد مطرح شده را درقالب یک صورت جلسه به ستاد مرکزی ارسال کند تا روند رسیدگی به مطالبات همکاران تسریع یابد.