شناسهٔ خبر: 135410 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

افزایش چشمگیر تردد در پایانه های مرزی آذربایجان غربی طی دو ماهه گذشته از سال جاری 

پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش تردد ناوگان باری، مسافری و مسافر از پایانه های مرزی استان طی دو ماه گذشته از سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون اظهار کرد: در قسمت مسافری تردد در کلیه مرز های استان به سمت ترکیه و عراق افزایش چشمگیر ۴۲درصدی داشته ولی مرز پلدشت با توجه به بسته بودن، آمار نزولی را پیش رو گرفته است که به تفکیک بازرگان با ۲۱۹۲۳۴، رازی با ۱۱۳۵۷۶ و تمرچین با ۱۱۳۵۷۶ تردد در رتبه های اول تا سوم قرار گرفته اند. 

آرامون خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد تردد انجام گرفته در بخش باری نیز از آن پایانه مرزی بازرگان است که با ۴۲۲۶۸ تردد در رده اول قرار دارد و تمرچین و سرو در رتبه های دوم و سوم قرار دارند که در مجموع تعداد تردد ناوگان باری عدد ۷۲۷۴۱ را در دو ماهه نخست از سال جاری نشان میدهد که این میزان نیز ۱۱درصد افزایش پیدا کرده است.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: تردد ناوگان مسافری در مرز های استان در مجموع ۳۳۴۳ مورد گزارش شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش پیدا کرده است که تمرچین با تردد ۲۱۲۸ ناوگان مسافری رتبه اول را در اختیار دارد.