شناسهٔ خبر: 135440 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در قزوین انجام شد:

افتتاح ۳۲۶ واحد نوسازی طرح بافت فرسوده شهری در استان قزوین

افتتاح قزوین مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت:۳۲۶ واحد نوسازی طرح بافت فرسوده شهری در استان قزوین به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  (استان قزوین)،  سید علی هاشمی با اعلام این خبر گفت:  به مناسبت دهه کرامت و ولایت امام رضا (ع) ۳۲۶ واحد از بافت های فرسوده شهری استان قزوین که نوسازی شده اند همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.

وی افزود: در این آیین افتتاح که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار میشود شاهد افتتاح در مناطق استان قزوین می باشیم.

هاشمی بیان داشت: طبق آمارهای صورت گرفته از سال ۱۳۹۸تا ۱۴۰۱ در منطقه ۱شهر قزوین ۴هزار پانصد سی چهار،در منطقه ۲شهر قزوین ۲۸واحد،در منطقه ۳شهر قزوین یک هزار هفتصد پنجاه و یک واحد و در منطقه ۴ شهر قزوین یک هزار نهصد سی و نه واحد و در مجموع ۱۱هزار پانصدهفتاد و شش واحد پروانه در بافت فرسوده صادر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در پایان گفت: این طرح از طرحهای نوسازی مردمی می باشد که با کمک دولت در قالب تسهیلات بازآفرینی و با مشارکت بانک مسکن برای نوسازی بافت های فرسوده شهری در اختیار مردم قرار داده شده است تا بتوانیم با این طرح یاری رسان مردم در حوزه مسکن باشیم.