شناسهٔ خبر: 135463 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

حدود ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل پل بایلر گنبد مصوب شد

گلستان معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور طی سفر به گلستان و بازدید از پروژه احداث پل بایلر در محور گنبد-کلاله شهرستان گنبدکاووس برای تکمیل این پروژه چندین ساله ۲۵ میلیارد تومان اعتبار تصویب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، رضا اکبری در حاشیه بازدید از این پل در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با تصویب این اعتبار مناقصه برگزار و پیمانکار مشخص می شود تا ظرف یکسال این پل به اتمام و بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه این رقم تا پایان عملیات اجرایی پل به حدود ۵۰ میلیارد تومان هم خواهد رسید، افزود:این اعتبار با توجه به اینکه پل بایلر در خط القعر مسیر آب واقع شده و آب گذری کافی ندارد و پر از رسوبات است و از طرفی نیاز به اصلاح طرح هندسی و رفع دائم مسایل پل با ارتفاع بالاتر دارد، تصویب شده است.

اکبری درجریان بازدید از پل میلاد کلاله هم به خبرنگاران گفت: برای تامین اعتبار این پل که در ورودی شهرستان است تمام تلاش می شود و پیمانکار هم قول مساعد برای اجرای بموقع آن داده است.وی درباره روشنایی شهر تا ورودی پل گفت که با نظر مثبت بررسی می شود و برای ترمیم راه های روستایی نیز با تامین قیر و کمک منابع استانی اقدام می شود.

بازدید از محور توسکستان هم در برنامه کاری معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار داشت.