شناسهٔ خبر: 135473 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رسانه ها نقش مهمی در ارتقاء آگاهی بخشی به جامعه هدف دارند

صندوق حرم مدیر عامل صندوق سرمایه گذاری طرح حرم های مطهر وزارت راه و شهرسازی گفت : رسانه ها نقش مهمی در ارتقاء آگاهی بخشی به جامعه هدف را برعهده دارند.

به گزارش روابط عمومی صندوق سرمایه گذاری طرح حرم های مطهر؛ میلاد امینی روز چهارشنبه در آیین امضاء تفاهم نامه همکاری با موسسه فرهنگی هنری خراسان بیان داشت: مهمترین، اثرگذار ترین و ماندگار ترین نوع تبلیغ در اطلاع رسانی است و رسانه ها می توانند در این زمینه نقش آفرینی کنند.
وی ادامه داد: امروز رسانه ها، نشریه ها همزمان با گسترش شبکه ارتباطات جهانی جایگاه خود را حفظ کرده و باید از این ظرفیت استفاده کرد.
امینی تاکید کرد: رسانه ها در القای امید و نشاط و ارتقاء شاخص های نقش موثری دارند و می توانند به امید آفرینی و نشاط اجتماعی کمک کنند.
مدیر عامل صندوق سرمایه گذاری طرح حرم های مطهر وزارت راه و شهرسازی گفت: ایجاد گسترش و همکاری های رسانه ای، انتشار آگهی های محتوایی و تبلیغاتی در بستر روزنامه خراسان و شبکه های اجتماعی متعلق به موسسه و پوشش خبری فعالیت های صندوق از جمله محورهای این تفاهم نامه است.
وی ادامه داد: ارایه خدمات تولید محتوای مکتوب و دیجیتال در جهت تنویر افکار عمومی از محورهای دیگر این به شمار می رود.
امینی تاکید کرد: مشهد یکی از چهار شهر دارای حرم مطهر بوده که صندوق سرمایه گذاری طرح حرم ها در بافت های فرسوده آن زمینه برای سرمایه گذاری عام المنفعه فراهم کرده است.