شناسهٔ خبر: 135482 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست شورای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر مطرح شد؛

از رتبه سوم اداره کل راهداری استان تا تاکید بر اجرای دقیق ماموریت‌ها

در نشست شورای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر مطرح شد؛

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) دومین نشست شورای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در سالجاری به ریاست مدیرکل و حضور معاونان، روسای ستادی و شهرستانی اداره کل برگزار شد.

عبدالکریم اخترشناس در این نشست به رتبه سوم بوشهر در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اشاره کرد و گفت: در این ارزیابی بوشهر در شاخص‌های احداث راههای روستایی، نگهداری راهها، تبصره ۱۸ برای نوسازی ناوگان و نگهداری علایم و تجهیزات راهها رتبه اول کشور را کسب کرد.
اخترشناس تاکید کرد: این موفقیت نتیجه تلاش شبانه روزی تک تک کارکنان است و انگیزه‌ای برای تلاش مضاعف و ارتقای رتبه استان در ارزیابی‌های آینده است.
وی بر هماهنگی مناسب جهت تأمین ناوگان برای حضور هم‌استانی‌ها در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: نظارت بیشتر ادارات شهرستانی بر حمل مواد معدنی و ناوگان باری و مسافری و مجتمع های خدماتی رفاهی در کنار آمادگی راهدارخانه ها و مجتمع های خدماتی برای خدمات رسانی به زائرین مراسم ارتحال امام (ره) مورد تاکید است.
اخترشناس در ادامه بر حفظ صیانت از حریم راهها به عنوان یک موضوع مهم و اساسی در حوزه شهرستانها تاکید کرد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه جدی روسای ادارات شهرستانها به مواردی نظیر موضوعات حمل نقل کالا و مسافر ، نگهداری بهینه تابلو و علایم، پیگیری پروژه های نیمه تمام، بازسازی و نگهداری ماشین آلات راهداری شد.
در ادامه این نشست، معاونین و روسای ادارات شهرستانها نیز گزارش‌هایی از حوزه های مربوطه ارائه کردند.