شناسهٔ خبر: 135581 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی کامل راهداری لرستان برای خدمت رسانی به زائران حرم امام خمینی (ره)

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از آمادگی کامل این اداره کل برای خدمات رسانی به زائرین حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از لرستان، مرتضی شیروانی با اعلام این خبر اظهار داشت:مطابق سنوات گذشته از تمامی پتانسیل اداره کل در ارتقاء خدمات به زائرین حرم مطهر استفاده می گردد.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای اعزام زائران از استان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل صورت پذیرفته است و مشکلی در تامین وسیله نقلیه در این استان وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان  تصریح کرد: برای افزایش کنترل ناوگان عبوری، کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک در این ایام ادارات ستادی و ادارات شهرستان با همکاری و مشارکت نیروهای مستقر در پلیس راه حوزه استحفاظی نسبت به راه اندازی گشت کنترل نامحسوس اقدام لازم را خواهند داشت. همچنین در راستای ایجاد بستر مناسب جهت بهره‌مندی زائران از خدمات بهینه و مطلوب در این ایام نظارت مضاعف و بازدیدهای دوره ای بر عملکرد مجتمع های خدماتی رفاهی در تمام مسیر طی این مدت انجام خواهد شد.

شیروانی افزود: اعزام زائران به مرقد مطهر امام (ره)، در شهرستان ها از محل نواحی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در مرکز استان از محل گلزار شهدا و حوزه‌های مقاومت‌ بسیج خواهد بود

وی بیان کرد: زائرین در صورت مشاهده هرگونه مشکل در طول مسیر، می‌توانند شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه ارتباطی ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و رفع آن اقدام لازم به عمل می‌آید.