شناسهٔ خبر: 135610 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سالروز رحلت امام خمینی( ره) منتشر شد؛

پیام مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری وگرامیداشت امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد

پیام تسلیت ارتحال امام مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی ضمن تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره ایشان و همچنین شهدای واقعه 15 خرداد 1342 را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزرارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، متن پیام حسینعلی مقصودی شورابی به این شرح است:

باسمه تعالی

"امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است” و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند.                                           مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ، سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید. حضرت امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید؛ جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختیار، مسیر فردوس برین گیرند.

پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ نقطه عطف تاریخ مقاومت و انقلاب مردم مسلمان ایران و منشأ عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی است. بی شک نام این روز گره خورده است با نام آن بزرگ مرد عرصه حماسه و عرفان و پارسایی، شجاعت و تدبیر و عطوفت، حضرت امام خمینی(ره).

اینجانب سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و مردم شهیدپرور استان چهارمحال و بختیاری و همه همکاران خود در اداره کل راه و شهرسازی تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان؛  عزت و سرافرازی روزافزون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسألت دارم.

حسینعلی مقصودی