شناسهٔ خبر: 135624 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

لزوم تسریع در روند جذب اعتبارات پروژه های عمرانی آذربایجان غربی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر لزوم تسریع در روند جذب اعتبارات پروژه های عمرانی در دست اقدام تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو در جلسه روند پیگیری جذب اعتبارات پروژه های عمرانی حوزه راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم تسریع در روند  هزینه کرد و جذب اعتبارات عمرانی در دست اقدام اداره کل راه و شهرسازی ؛شفافیت و دقت نظر در مسائل اداری و مالی را مهم و ضروری برشمرد. 

وی ادامه داد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و لزوم ارائه عملکرد و دستاوردهای دولت از وضعیت عمران و توسعه  در حوزه های مختلف راه و شهرسازی و اطلاع رسانی شفاف و دقیق از پروژه های در دست اقدام با مشارکت فعال پیمانکاران  طرح های عمرانی از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: هم اکنون در سراسر استان پروژه های عدیده ای در خصوص تامین مسکن، راه و جاده سازی و پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی در حال اجرا بوده که اکثریت پروژه ها از ۴۰ تا ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار می باشد که عزم جدی در اتمام پروژه های مربوطه حتی قبل از موعد پیش بینی شده  در دستور کار قرار دارد. 

حمزه لو یادآور شد: حمایت های اداری و قانونی از پیمانکاران پروژه های عمرانی استان و همچنین پرداخت مطالبات تایید شده پروژه  های عمرانی از برنامه های مهم اداره کل بوده و بر این اساس ستاد پیگیری روند اجرایی پروژه های عمرانی اداره کل تشکیل شده و به جد در روند اجرایی پروژه های مذکور نظارت دارد. 

وی اضافه کرد : هم اکنون ۸۰ پروژه عمرانی با هفت هزار میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی دردست اجرا می باشد که بخش مهمی از پروژه ها همزمان با هفته دولت سال جاری با حضور مقامات استانی و کشوری افتتاح می شود.