شناسهٔ خبر: 135627 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی مراسمی؛

تجلیل هیئت فوتبال شهرستان ارومیه و تیم ۹۰ ارومیه از مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

دکتر حمزه لو هیئت فوتبال ارومیه و تیم فوتبال ۹۰ ارومیه از سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به عنوان مدیر حامی ورزش تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال زیر ۱۳ سال شهرستان ارومیه که با حمایت مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در مجموعه ورزشی این اداره کل و به همت کمیته جوانان وتیم پایه هیات فوتبال شهرستان ارومیه برای اولین بار با حضور بیش از ۱۵ تیم ورزشی بصورت مسابقات لیگ بوده، برگزار شد

درمراسم اختتامیه این مسابقات مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا و سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان کشور نیز حضور داشتند که از تیم های برتر تجلیل به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم هیئت فوتبال ارومیه و باشگاه نود ارومیه به رسم قدردانی از حمایت های سید محسن حمزه‌لو از ورزش ارومیه و به خصوص باشگاه مردمی ۹۰ارومیه، از وی تجلیل کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: حمایت از بخش ورزش و ارتقای نشاط و سلامت جامعه با محوریت سیاست های دولت در بخش جوانی جمعیت نیز مورد توجه راه و شهرسازی استان بوده و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

سید محسن حمزه‌لو افزود: توجه به توسعه ورزش موجب ترویج شادی ؛ نشاط و سلامت جامعه شده و این مساله نیز مورد توجه ما قرار داد.