شناسهٔ خبر: 135675 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد؛

بازگشت ناوگان حمل و نقل مسافری استان کردستان از حرم امام خمینی(ره)

کردستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان از بازگشت زائران اعزامی به حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران توسط ناوگان مسافری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان با اشاره به حضور پرشور مردم استان کردستان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: با برنامه ریزی خوب ستاد برگزاری ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تدابیر اندیشیده شده برای تأمین ناوگان مسافری، خوشبختانه کاروان ۳ هزار نفری استان بدون مشکل در طول سفر برای زائران و خدمات مطلوب در حوزه حمل و نقل جاده‌ای، به استان بازگشت.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان افزود: طبق مصوبات ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و برنامه‌ریزی بعمل آمده، بیش از ۱۳۰ دستگاه ناوگان برای شهرستانهای استان کردستان تدارک دیده شده بود ، که با مشارکت تمامی اعضای کارگروه مدیریت حمل و نقل جاده‌ای، این مهم هم در مسیر رفت و هم در مسیر برگشت با ارائه خدمات حداکثری و به‌ نحو شایسته عملیاتی شد.

حسنی مشارکت رانندگان و صنوف حمل و نقل جاده ای استان کردستان در جابجایی زوار را شایسته تقدیر دانست و یادآور شد: این صنف همواره در صحنه های جهاد و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم خدمت حضور یافته است.