شناسهٔ خبر: 135718 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان:

۱۵۲ پروژه راهداری در خوزستان اجرا می شوند

گزارش تصویری از اجرای آسفالت برای ساخت راه روستایی «علی آباد - آدینه مسجد» در شهرستان شازند مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از اجرای ۱۵۲ پروژه راهداری در سطح محورهای استان طی امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: امسال ۱۵۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰۰۰ میلیارد ریال در سطح راه های استان اجرایی خواهند شد.

وی هدف اجرای این پروژه ها را ارتقاء ایمنی تردد کاربران جاده ای در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان عنوان کرد و افزود: بهسازی و روکش آسفالت ۴۶۵ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی، احداث و روکش آسفالت ۴۴۵ کیلومتر راه روستایی، احداث ۴۴ کیلومتر روشنایی، تهیه و نصب حفاظ بتنی پیش ساخته مفصلی (نیوجرسی) به طول ۵۳ کیلومتر، اجرای خط کشی در طول ۴۲۰۰ کیلومتر و تعمیر و بهسازی ۱۵۳ دستگاه ابنیه فنی از اهم پروژه های اجرایی راهداری خوزستان در سال جاری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه اعتبار این پروژه از محل منابع ملی و استانی تامین می شود، گفت: این پروژه ها با هدف بالا بردن سطح ایمنی تردد برای کاربران جاده ای تعریف و در مرحله اجرا قرار گرفتند.