شناسهٔ خبر: 135745 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

بیش از ۲۸۴ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان چهارمحال و بختیاری طی تعطیلات خرداد ثبت شد

بیش از ۲۸۴ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان چهارمحال و بختیاری در تعطیلات (۱۳تا۱۵ خرداد۱۴۰۲) ثبت شد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با آغاز موج سفرها آمار تردد در مبادی ورودی و خروجی این استان به ۲۸۴ هزار و ۶۹۶ مورد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال وبختیاری )،روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  استان چهارمحال و بختیاری : با بیان اینکه ۲۸۴ هزار و ۶۹۶ تردد در روزهای ۱۳ تا ۱۵ خرداد در مبادی ورودی و خروجی به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این میزان ۱۴۱۰۱۰ هزار مورد مربوط به آمار تردد ورودی‌ به استان چهارمحال و بختیاری است.

غلامی  یادآور شد: پر تردد ترین محور شهرکرد به فرخشهر با ۱۴۹۴۹۳ تردد که نسبت به سال گذشته ۱۲درصد افزایش وسیله نقلیه در طی تعطیلات اخیر (۱۳تا۱۵خرداد)به ثبت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  استان چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: کمیته حمل‌ونقل و سوخت استان با مدیریت این‌ اداره کل آماده‌سازی بخش‌های مختلف به منظور اجرای طرح و استقبال از مسافران تابستان است و به منظور ایمنی و با شعار دو ساعت رانندگی و ربع ساعت استراحت در مجتمع خدماتی رفاهی را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: ۴۲ گروه راهداری چهارمحال و بختیاری با مجموع ۴۵۰ نیروی انسانی در مدت سفرهای تابستانی به مسافران و رانندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.