شناسهٔ خبر: 135777 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بازدید نماینده سازمان هواپیمایی کشوری در امور حج از خدمات فرودگاه اصفهان به زائران

فرودگاه اصفهان نماینده سازمان هواپیمایی کشوری در امور حج با حضور در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان از فعالیت های در حال انجام جهت خدمت رسانی به زائرین خانه خدا در این فرودگاه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علی لطفی نماینده سازمان هواپیمایی کشوری در امور حج با حضور در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان از فعالیت های در حال انجام این فرودگاه، جهت خدمت رسانی به زائرین خانه خدا بازدید کرد.

لطفی در جریان این بازدید، اقدامات صورت گرفته در جهت تسهیل در امور پذیرش و اعزام زائرین در این فرودگاه چه در بخش بازرسی و ارسال بار زائرین و چه در بخش چینش نیروهای خدمات رسان در کلیه قسمت ها از جمله گذرنامه، پلیس فرودگاه، یگان حفاظت امنیت، گمرک، قرنطینه بهداشت مرزی و ... را در شأن و منزلت راهیان سفر معنوی حج تمتع عنوان کرد.

وی در پایان فضای کافی ایجاد شده در فرودگاه جهت اعزام و پذیرش زائرین بیت الله الحرام و همچنین تبلیغات محیطی انجام شده در پایانه حجاج و مسیر های منتهی به این پایانه را رضایت بخش بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه اصفهان در جریان این بازدید مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان و مدیر کل شرکت هواپیمایی ایران ایر شعبه اصفهان، نماینده سازمان هواپیمایی کشوری در امور حج را همراهی کردند.