شناسهٔ خبر: 13579 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه آهن شمال غرب خبر داد:

بهره‌برداری از پروژه‌های ریلی استان زنجان تا دهه فجر

پایانه ریلی غلات در بندرشهید رجایی مدیركل راه آهن شمال غرب (زنجان) اعلام كرد: تعداد زیادی از پروژه های ریلی استان زنجان با پیشرفت فیزیكی بالا تا بهمن ماه سال جاری به اتمام رسیده و بهره برداری می شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن٬ علی خدایی مدیر كل راه آهن شمال غرب (زنجان) درباره پروژه های ریلی استان زنجان اعلام داشت: پروژه ساختمان ترمینال شماره دو ایستگاه زنجان و سالن مسافری و ساختمان اداری با پیشرفت فیزیكی ۹۰ درصد و اعتبار ۷ میلیارد تومان در متراژ ۸ هزار متر مربع در حال اجراست كه پیش بینی می شود تا بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

وی در ادامه با اشاره به دیگر پروژه های ریلی این استان، گفت: احداث نمازخانه، سرویس بهداشتی و سكوی دوم ایستگاه پاكستان نیز با پیشرفت ۵۰ در صد نیز تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: ساخت نمازخانه و سكوی مسافری ایستگاه نیك پی و همچنین ایستگاه سرچم با رشد ۹۰ در صد آماده بهره برداری است كه فاصله هر كدام از ایستگاه ها ۵۰ كیلومتر است و اعتبار هر كدام به یك میلیارد تومان می رسد.

شروع محوطه سازی ایستگاه قزوین از دیگر پروژه هایی است كه مدیر كل راه آهن شمال غرب كشور به آن اشاره كرد و افزود: سكوی دوم و پاساژ زیر گذر ایستگاه خرمدره نیز با پیشرفت فیزیكی ۳۰ در صد در حال اجرا است.

خدایی در ادامه عنوان كرد: بازسازی و دیوار كوبی مساجد ایستگاه های سلطانیه، خراسانك، میانه و مراغه نیز در میان این پروژه ها آماده بهره برداری است.

وی در پایان گفت: هدایت فاضلاب ایستگاه میانه و شهرك اسلام آباد میانه نیز با اعتبار یك میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است و پیشرفت فیزیكی آن ۴۰ در صد پیش بینی می شود./

نظر شما