شناسهٔ خبر: 135797 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

پیگیری ۱۰ طرح عمرانی از مصوبات سفر استاندار به تکاب در بخش راه و شهرسازی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: سفر استاندار آذربایجان غربی ۱۰ مصوبه برای شهرستان تکاب داشته که پیگیری اجرای این مصوبات در اولویت قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سیدمحسن حمزه‌لو در جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان تکاب که در سالن جلسات فرمانداری این شهر و به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار داشت: مطالعات طرح ساماندهی ورودی شهر تکاب از سمت بیجار به طول ۵ کیلومتر انجام شده و به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: پیمان سپاری و تامین اعتبارات برای اجرای سریع طرح از اولویت‌های ما بوده و مسوولان شهرستانی باید این روند را با جدیت دنبال کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طرح ساماندهی محور تکاب - شاهین دژ به طول ۳۸ کیلومتر نیز پیمان سپاری شده و پروژه به صورت شبانه‌روزی و ۳ شیفته در حال انجام است که ۱۰ کیلومتر نیز از این محور طی امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

حمزه‌لو اضافه کرد: ساماندهی محور تکاب – شاهین دژ به طول ۸ کیلومتر نیز پیمان سپاری شده و طرح در دست اجراست.

وی ادامه داد: برای طرح احداث نگارخانه شهرستان تکاب نیز مشاور انتخاب شده و طرح در دست مطالعه و پیگیری است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: احداث و تکمیل ۲ کتابخانه شهرستان تکاب، تعیین و تکلیف زمین های رزمندگان، الحاق اراضی روستای حاجی بابا، احداث پایگاه هلال احمر نیز در دست پیگیری است.

حمزه‌لو ادامه داد: مشکلات و نواقصات بیمارستان شهر تکاب در دست پیگیری جهت رفع و رسیدگی است.