شناسهٔ خبر: 135802 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خبر داد:

راهداری مریوان در تدارک میزبانی از زائران اربعین حسینی

کردستان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مریوان گفت: با توجه به نزدیکی به ایام اربعین و در راستای تسهیل تردد زائران ، عملیات لکه گیری جاده های این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) دیاری استواری اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به ایام اربعین و در راستای تسهیل تردد زائران ، اداره راهداری مریوان عملیات هایی را برای رفع نواقص جاده های این شهرستان در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه اقدامات و برنامه همیشگی راهداری برای محورهای اصلی ادامه خواهد داشت؛ اکنون عملیات لکه گیری جاده های این شهرستان آغاز شده است.

استواری خاطرنشان کرد: در این ایام و تا زمان برگزاری اربعین حسینی جاده های محور مریوان ‌و مسیرهای منتهی به مرز باشماق لکه گیری خواهد شد ،ضمن اینکه تابلوهای راهداری و روشنایی سطح جاده ها نیز تا آن زمان نصب می شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مریوان گفت: هم چنین روکش آسفالت این محورها در دست اقدام است که پس از برگزاری مناقصه شروع به کار خواهد شد.

استواری در پایان از آغاز عملیات ساخت راه روستایی در سه روستای این شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون آسفالت راه روستاهای عیسولی گیلیکران و کال درگاه شیخان و راه روستایی ونینه به پیمانکار واگذار شده و در صورت تامین اعتبار سریعا به اتمام می‌رسد.