شناسهٔ خبر: 135804 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل خبر داد؛

افزایش ۱۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

تردد ماشین رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل از افزایش ۱۰ درصدی تردد در مبادی ورودی وخروجی استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،امید نسیمی در بازدید از سامانه های هوشمندمحور مغان با بیان اینکه در دوماهه گذشته ۲ میلیون و۹۵۰ هزار و۲۵۳ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده گفت:نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲ میلیون و۶۷۵ هزار تردد در محورهای استان ثبت شده بود در دوماهه گذشته افزایش ۱۰ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۱ میلیون و۴۹۳ هزار و۴۴۳ تردد در مبادی ورودی استان ثبت شده تصریح کرد:در دوماهه سال گذشته ۱ میلیون و۳۱۷ هزار و ۴۰۳ تردد در مبادی ورودی استان ثبت شده بود که در دوماهه امسال افزایش ۱۳ درصدی را نشان می دهد.

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل در دو ماهه گذشته  ثبت ۱ میلیون و۴۵۶ هزار و۸۱۰ تردد را در مبادی خروجی استان یادآور شدو اظهار کرد:نسبت به مدت مشابه سال قبل امسال ۷درصد افزایش ترددرا در مبادی خروجی استان داریم.

نسیمی محورهای اردبیل-آستارا،اردبیل-نیر واردبیل-مغان را دارای بمحورهای پرتردد استان برشمرد و تصریح کرد:در دوماهه گذشته ۲ میلیون و۴۵۵ هزار و۹۹۶ تردد در محور اردبیل-آستارا وبالعکس،۲ میلیون و۹۰ هزار و۵۵۶ تردد در محور اردبیل-نیروبالعکس و ۱ میلیون و۴۹۴ هزار و۵۲۶ تردد نیز در محور اردبیل-مغان وبالعکس ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل از فعالیت ۷۴ سامانه تردد شمار ، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد: ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر نیز فعال است.

نسیمی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ راهداری استان تماس گرفته و هرگونه انتقاد و پیشنهاد خودرا نیز جهت بررسی اطلاع دهند.