شناسهٔ خبر: 135913 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر و معاون فنی- اجرایی سازمان مجری از دو بیمارستان در مراغه

فرآیند تکمیل دو ساختمان درمانی و آموزشی بیمارستان ۱۶۳ تختی مراغه/ بیمارستان ۳۵۰ تختی در مراغه احداث می‌شود

عبدالمجید نیک مرام معاون فنی- اجرایی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از فرآیند تکمیل و آغاز ساخت دو بیمارستان در مراغه خبر داد.

عبدالمجید نیک مرام معاون فنی و اجرایی سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام بازدید علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی، ومدیران اجرای طرحهای ملی سازمان از روند احداث دو بیمارستان در مراغه بازدید کردند در خصوص جزئیات آنها توضیحاتی ارائه کرد.

معاون فنی و اجرایی سازمان مجری و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: در سفر به استان آذربایجان شرقی از  دو ساختمان الحاقی درمانی و آموزشی بیمارستان ۱۶۳ تختی مراغه بازدید شد. ساختمان الحاقی درمانی ۶۰ تختی و بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساختمان الحاقی آموزشی ۷۰ تختی و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
نیک‌مرام با یادآوری اینکه ساختمان اصلی پیش‌تر تکمیل شد و هم‌اکنون در حال خدمات‌رسانی است، افزود: ساختمان آموزشی بیمارستان مراغه در  ۲۴۰۰ مترمربع و در سه طبقه و ساختمان درمانی در ۳۶۰۰ مترمربع و در سه طبقه در حالاحداث است.
وی تصریح کرد: چنانچه منابع مالی تکمیل ساختمان درمانی بیمارستان مراغه تامین شود تا ۵ ماه آینده این ساختمان تکمیل و تحویل خواهد شد.

نیک‌مرام همچنین از تکمیل مراحل طراحی بیمارستانی جدید در مراغه با ظرفیت ۳۵۰ تخت خبر داد و گفت: آماده‌سازی زمین و مقدمات طراحی بیمارستان جدیدی در مراغه آغاز شده است.