شناسهٔ خبر: 135922 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

زمین تمرین ورزشگاه ۱۰ هزار نفری بناب تا ۲ ماه دیگر تکمیل و تحویل وزارت ورزش می‌شود/ بازدید از فرآیند ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختی بناب

ورزشگاه بناب مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن بازدید از ورزشگاه ۱۰ هزار نفری و بیمارستان ۲۰۰ تختی بناب از تحویل زمین تمرین ورزشگاه طی ۲ ماه آینده به وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام بازدید از روند احداث ورزشگاه و بیمارستان بناب جزئیاتی از تکمیل این دو پروژه را که توسط سازمان در حال احداث است تشریح کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ورزشگاه ۱۰ هزار نفری بناب که در آینده به ۱۵ هزار نفر ظرفیت ارتقا خواهد یافت در زمینی به مساحت ۱۶۶ هزار متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۸۱ درصد در حال احداث است.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اشاره به اینکه برای تکمیل این بیمارستان از تسهیلات ماده ۵۶ استفاده می‌شود، افزود: ورزشگاه ۱۰ هزار نفری بناب دو قسمت اصلی شامل زمین اصلی و زمین تمرینی دارد که زمین تمرینی آن تا دو ماه دیگر تحویل وزارت ورزش میشود. همچنین چنانچه اعتبارات سال جاری ورزشگاه تامین شود زمین اصلی نیز تا پایان سال تکمیل و تحویل خواهد شد.

نبیان همچنین بازدید از بیمارستان ۲۰۰ تختی بناب را از دیگر برنامه‌های سفر خود به استان آذربایجان شرقی برشمرد.
به گفته وی بیمارستان بناب که در ۵۵۰۰۰ متر مربع زمین و در پنج طبقه احداث می‌شود حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی تکمیل بیمارستان بناب را یکی از نیازهای مردم منطقه عنوان کرد.