شناسهٔ خبر: 135930 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با استقرار نیروهای راهداری انجام شد

باز شدن محورهای اصلی حوزه شهرستان گرمسار در پی بارندگی و جاری شدن سیل

3.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آمادگی کامل تمام نیروهای راهداری استان و استقرار و امداد رسانی در محورهای مواصلاتی شهرستان گرمسار طی روز گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، احسان منصور کیایی مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: با اشاره به شرایط جوی روزهای گذشته و بارش شدید باران و جاری شدن سیل، امکانات و تجهیزات راهداری حوزه استحفاظی این اداره کل با آمادگی کامل در راهدارخانه‌ها و نقاط مستعد سیل مستقر و هم‌زمان با بارش نزولات جوی عملیات راهداری در تمام محورهای مواصلاتی استان  علی الخصوص محور  گرمسار آرادان و بالعکس همزمان با جاری شدن سیل  انجام شد.
منصور کیایی بیان کرد: در حوزه شهرستان گرمسار۵۰ نفر از نیروهای راهداری استان با بهره گیری از تمامی تجهیزات و امکانات  عملیات لایروبی و بازگشایی مسیرهایی که گرفتار سیل شده بودند را بر عهده داشتند.
منصور کیایی اظهار کرد: همچنین با اعلام هشدار سطح قرمز مدیریت بحران استان مبنی بر ورود و تقویت سامانه بارشی ،تمامی راهداران در سطح محورهای استان نیز درحالت آماده باش قرار داشتند. 
وی با اشاره به بارش های اخیر و جاری شدن سیل در طول محورهای استان، افزود: هم اکنون نیروهای راهداری با استفاده از ماشین آلات و در قالب گروه های مختلف به منظور مقابله با بحران های احتمالی در تمامی محورهای استان مستقر و عملیات پاکسازی پس از سیل در محورها در حال انجام است‌.
مدیر کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت : هم استانی های عزیز می توانند با برقراری تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های استان مطلع شوند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و کاهش تصادفات خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم‌وطنان مسافر انجام می‌شود.