شناسهٔ خبر: 135952 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی دو ماه نخست سالجاری انجام شد:

نزدیک به ۴۰۰۰ نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش طرح ایمنی راکبین قرار گرفتند

ایمن سازی مدارس آذربایجان غربی طی دو ماه نخست سالجاری نزدیک به ۴۰۰۰ نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش طرح های ایمنی راکبین ادوات کشاورزی، راکبین موتور سیکلت و مدارس حاشیه راهها قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجانغربی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون طی دو ماه نخست سالجاری ۳۲۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس حاشیه راههای استان آموزه های ایمنی را فرا گرفته و اقلام آموزشی با محتوای ایمنی جاده ای را دریافت کردند.

کاوه یاسمنی ادامه داد: علاوه بر ارائه آموزش های ایمنی به بالغ بر ۵۰۰ نفر از رانندگان ادوات کشاورزی، وانت بار و راکبین موتورسیکلت نسبت به نصب برچسب شبرنگ برای آشکارسازی ۴۰۰ دستگاه از این وسائط نقلیه اقدام شد.

وی از توزیع ۱۰۵ عدد کلاه ایمنی بین راکبین موتور سیکلت آذربایجان غربی در دوماه نخست سالجاری خبر داد و یادآور شد: همچنین برای تدوین نسخه های ایمنی و آسیب شناسی علل بروز تصادف و برنامه ریزی در راستای کاهش آن تاکنون ۶ جلسه کمیسیون ایمنی با ۴۶ مصوبه و ۳ جلسه کمیته فرعی این کمیسیون با ۱۷ مصوبه برگزار شده است.