شناسهٔ خبر: 135958 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

امضای تفاهم‌نامه توسعه گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار

تفاهم نامه در مراسمی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، تفاهم‌نامه توسعه گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار به امضا رسید .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، در مراسمی با حضور سعید کیا کجوری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، تفاهم‌نامه توسعه گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار به امضا رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران در این مراسم، با اشاره به اینکه دریا، یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها برای توسعه هر کشوری محسوب می‌شود ، بر استفاده بهینه و حداکثری از این موهبت خدادادی در حوزه‌های مختلف تاکید کرد .

وی حمل و نقل و تجارت دریایی را یکی از مطمئن‌ترین، سریع‌ترین و ایمن‌ترین راه‌های جا به‌جایی انواع کالاها توصیف کرد و گفت: بهره‌وری از ظرفیت‌های گردشگری دریایی نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد و به همین منظور، ایجاد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی در بنادر مازندران در دستور کار سازمان بنادر قرار دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران افزود: در همین راستا، تفاهم‌نامه توسعه گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار با یکی از شرکت‌های خصوصی فعال در زمینه گردشگری به امضا رسیده است.

به گفته کیا کجوری، در این تفاهم‌نامه ، سرمایه‌گذاری در زمینه احداث و بهره‌برداری از سایت گردشگری دریایی و احداث مارینا در بندر فریدونکنار مورد توافق قرار گرفته است.