شناسهٔ خبر: 136008 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد:

اعزام ۳۶۵۰ نفر از زائرین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با تامین ۹۵ دستگاه اتوبوس

رستگاری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: ۳۶۵۰ زائر از استان در قالب ۹۵ دستگاه ناوگان اتوبوس جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) جابجا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (یزد)، محمد رستگاری با بیان اینکه از ۱۳ خردادماه، با استفاده از تعداد ۹۵ دستگاه اتوبوس از طریق فرمانداران و ادارات سطح استان تعداد ۳۶۵۰ نفر زائر از مرکز استان و شهرستان‌های تابعه به سمت حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) منتقل شده اند، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، جابه‌جایی تمامی  زائران به حرم مطهر امام خمینی(ره)  از طریق سیستم حمل و نقل عمومی جاده‌ای صورت گرفته است و در خصوص تأمین ناوگان نیز، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همکاری انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و موسسات مسافربری و انجمن صنفی کارگری رانندگان اتوبوس موفق به تأمین این تعداد ناوگان در سطح استان شد.

وی تصریح کرد: در این ایام با نظارت کامل بر نحوه ارائه خدمات و عملکرد شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافری به منظور رعایت نظم و جلوگیری از بروز اختلال در تردد وسایل نقلیه عمومی سفر خوبی برای زائرین محترم رقم خورد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با بیان اینکه توسط مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل مسافر، نظارت کافی بر موارد فنی و بازدید از ناوگان قبل از اعزام انجام شد، گفت: تیمی متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و پلیس راه نیز در پاسگاه‌های منتخب، وظیفه کنترل و نظارت‌های مربوطه را بر عهده داشتند.

محمد رستگاری خاطرنشان کرد: در ارتباط با تسهیل و ارتقاء ایمنی سفر زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) راهداران پرتلاش این اداره کل به طور ویژه ضمن انجام اقدامات فنی و عمرانی در تمام محورها به ویژه مسیرهای اعزام و پرحادثه به صورت آماده‌باش کامل تا پایان مراسم در خدمت زائرین محترم بودند.