شناسهٔ خبر: 136011 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان خبر داد؛

عملیات بازرسی بار غیرهمراه حجاج استان کرمان آغاز شد

فرودگاه کرمان مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از آغاز عملیات بازرسی بارغیر همراه حجاج استان کرمان خبر داد که از ساعات ابتدایی صبح روز جمعه ۱۹ خردادماه آغاز شده و تا پایان روز ۲۳ خرداد ادامه خواهد داشت.

علی جزینی زاده  مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به حضور تمام عوامل برگزار کننده عملیات اعزام حجاج استان کرمان از فرودگاه بین المللی کرمان گفت :از ساعات ابتدایی صبح روز جمعه ۱۹ خردادماه عملیات بازرسی بار غیر همراه زائران الهی و نبوی از سراسر استان در پایانه حجاج فرودگاه بین المللی کرمان آغاز شده و تا پایان روز ۲۳ خرداد ادامه خواهد داشت.

جزینی زاده روند بازرسی را با دقت حسب دستور العمل‌های مصوب برابر مقررات اعلام و تاکید کرد: پیرو توصیه های اکید و حضوری فرمانده پلیس فرودگاه های استان کرمان در جمع حجاج استان لازم است تا زائران معزز از حمل و یا به همراه داشتن موادی که برابر مقررات اکیدا ممنوع اعلام شده جدا اجتناب کنند.

وی از اعمال محدودیت قانونی توسط پلیس برای حجاج حامل مواد مخدر و آنچه که برابر قانون جرم تلقی می شود خبر داد و تأکید کرد: از ادامه سفر حجاجی که از آن‌ها به هر صورت مواد مخدر کشف شود برابر قانون از یک یا چند نوبت جلوگیری خواهد شد که امیدواریم زائران به این نکته مهم توجه کنند تا خدای ناخواسته از این سفر معنوی محروم نشوند. 

شایان ذکر است در ادامه جزینی زاده و مسئولان مرتبط از انبار نگهداری لوازم زائران در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در کرمان بازدید کردند.