شناسهٔ خبر: 136017 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اظهار کرد:

کرایه کامیون داران کردستان در جابه‌جایی گندم به موقع پرداخت شود

فرزاد حسنی کردستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان گفت: انتظار داریم کرایه کامیون داران به موقع پرداخت شود و بارنامه نیز برای مراکز خرید و مراکز اصلی جابه‌جایی گندم صادر شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) فرزاد حسنی در اولین جلسه کارگروه استانی خرید تضمینی گندم در سال جاری که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: انتظار داریم در زمان برداشت گندم، کرایه کامیون داران به موقع پرداخت شود.

وی به مزایای صدور بارنامه اشاره کرد و افزود: صدور بارنامه برای جابه‌جایی گندم بین مراکز خرید و مراکز اصلی جابه‌جایی گندم مزایای مناسبی دارد که تامین سوخت و بیمه محصولات از جمله آنهاست.

حسنی ادامه داد: هم‌چنین صدور بارنامه، از قلمداد کردن محصول به عنوان قاچاق جلوگیری می‌کند و امکان ارائه به پلیس راه و یا عوامل راهداری را هر زمانی دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان به مشکلات جابه‌جایی گندم بین مزرعه و مراکز خرید نیز اشاره کرد و گفت با در دستور کار قرار دادن این مهم نیز می توان از مزایای تامین و واریز حقوقات دولتی و ثبت سوخت کامیون داران استفاده شود لذا میتوان با هماهنگی این اتفاق را برای اولین بار انجام داد.