شناسهٔ خبر: 136049 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

بررسی ۱۱ دستورکار در کارگروه زیر بنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست خراسان جنوبی

کارگروه زیربنایی خراسان جنوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از بررسی ۱۱ دستورکاردرکارگروه زیر بنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)صبح امروز کارگروه زیر بنایی،توسعه روستایی،عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست  استان خراسان جنوبی به ریاست عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی و باحضور مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان( دبیر کارگروه ) و سایر اعضا در محل استانداری برگزارشد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بابیان اینکه در این جلسه ۱۱ دستور کار از شهرهای بیرجند، سربیشه،قاین ،درمیان و بشرویه مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت افزود: احداث مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سربیشه،  احداث فضای سبز و پارک بانوان در بشرویه، احداث شرکت حمل و نقل کالا در قاین و الحاق هزار و ۵۰۰ هکتار به محدوده شهر قاین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن از جمله پرونده هایی بود که در این جلسه بررسی شد. 

مودی افزود: احداث گلخانه تولید سبزی و صیفی، احداث مجتمع گردشگری و احداث واحد پرورش شتر مرغ نیز از جمله ۶ درخواستی بود که از شهر بیرجند به این کارگروه ارسال شده بود.