شناسهٔ خبر: 136051 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از اول سال جاری تاکنون:

بیش از یک میلیون تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ایلام ثبت شد

تردد ماشین سنگین معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: از اول سالجاری تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۹ هزار وسایل نقلیه سنگین در محورهای ارتباطی ایلام تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ در صد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)؛ حیدر دشتی‌پور، معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری استان ایلام، اظهار داشت: از اول سالجاری تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۹ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که  ۲۵درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: همچنین در این بازه زمانی (اول سالجاری تاکنون) هشت میلیون و ۶۵۵ هزار و ۹۶۲ تردد وسایل نقلیه در سطح جاده های استان ایلام به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش نشان می دهد.

دشتی پور گفت: پرترددترین محور در این مدت جاده چوار - ایلام با ۶۴۲ هزار و ۹۱۷ تردد و مسیر سرابله - ایلام با ۴۱۱ هزار و ۱۶۲ تردد بوده است.

وی  خاطر نشان کرد: هموطنان می‌توانند قبل از آغاز هرگونه سفر جاده با تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌های کشور مطلع شوند.