شناسهٔ خبر: 136076 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حکم مدیرکل راه و شهرسازی لارستان انجام شد :

انتصاب مصطفی میرزایی به عنوان سرپرست اداره راه وشهرسازی شهرستان مُهر

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با حکم مدیرکل راه وشهرسازی لارستان مصطفی میرزایی به عنوان سرپرست اداره راه وشهرسازی شهرستان مُهر منصوب و از زحمات محمد مریمی تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان ) ، طی حکمی از سوی حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان مصطفی میرزایی به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان مُهر منصوب و از زحمات محمد مریمی تقدیر شد.

در متن حکم انتصاب مصطفی میرزایی آمده است:

با عنایت به تعهد ،تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی ،به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان مُهر منصوب می گردید .

امید است با توکل بر خداوند سبحان با بهره گیری از منابع انسانی و کلیه امکانات موجود و اعمال مدیریت صحیح و مطلوب و به کارگیری منابع و ظرفیت ها و استعداد های بالقوه شاهد سرعت بخشی در اجرای انجام وظایف و ماموریت های محوله باشیم. انتظار می رود با هماهنگی اینجانب و سایر مدیریت های اداره کل و تعامل با مدیران و مسئولان محلی در پیشبرد اهداف و برنامه ها و نیز خدمت به مردم شریف آن شهرستان موفق و موید باشید . 

ضرورت تکریم ارباب رجوع و ارائه الگویی ازخدمت بی منت از مطالبات اینجانب است که شایسته است نسبت به آن دقّت لازم را داشته باشید.

توفیق روز افزون شما را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف منطقه از خداوند متعال خواهانم.

وی همچنین از خدمات ارزنده ی محمد مریمی درمدت دوران تصدی ریاست اداره راه و شهرسازی شهرستان مُهر تقدیر وتشکرنمودند.