شناسهٔ خبر: 136117 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین:

۷ پروژه بزرگ در راه های اصلی استان قزوین جهت خدمت به مردم در دست اقدام است

قزوین مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اداره نظارت بر ساخت راه های اصلی استان قزوین دارای ۷ پروژه بزرگ جهت خدمت به مردم در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان قزوین)، سیدعلی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین پیرامون عملکرد اداره نظارت بر ساخت راه های اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت:یکی از برنامه های پیش رو محور بوئین‌زهرا_ دانسفهان می باشد که به طول ۷کیلومتر که قرار است با بهره‌برداری و ارتقاء درجه عملکردی از راه اصلی ۲ خطه به بزرگراه ۴ خطه در حال انجام است.

وی ادامه داد: محور دیگر در دست احداث محور اک_ شامی‌شاپ به طول ۴ کیلومتر می‌باشد که با بهره‌برداری و ارتقاء درجه عملکردی از راه اصلی ۲ خطه به بزرگراه ۴ خطه در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: برنامه دیگر در دست اقدام محور «محمدیه_ آبیک» و محور تاکستان_ ابهر(تقاطع فارسجین) هرکدام محورها به طول ۲کیلومتر است که با بهره‌برداری و ارتقاء درجه عملکردی از راه اصلی ۲ خطه به بزرگراه ۴ خطه است.

هاشمی  بیان کرد: محور بعدی محور آقچه‌کند_ نیکویه به طول ۷کیلومتر که بهره‌برداری و ارتقاء درجه عملکردی  از راه فرعی به راه اصلی درجه یک در دست اقدام است.

این مقام مسول بیان داشت: محور بعدی «پل زیرگذر حصار خروان» و« تقاطع غیرهمسطح آبترش» است که در حال احداث یک دستگاه پل بوده که احداث یک دستگاه پل با بهره‌برداری از مسیر اصلی و رمپ‌های ضلع شمالی در پروژه اولی و بهره‌برداری از مسیر اصلی و روگذر تقاطع در پروژه دوم تعریف شده است.