شناسهٔ خبر: 136122 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در دومین دور از سفرهای استانی حاصل شد؛

کسب رتبه نخست ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی

میز خدمت در جریان دومین دور از سفرهای استانی به آذربایجان شرقی و ورود ریاست جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به این استان،‌ ۲۹ ستاد به برقراری میز خدمت اقدام کردند که در این میان ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی موفق به کسب رتبه نخست شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  در پی دومین دور از سفرهای استانی به آذربایجان شرقی و ورود رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به این استان،‌ ۲۹ ستادمرکزی به برقراری میز خدمت اقدام کردند که در این میان ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی موفق به کسب رتبه نخست شد.

در لیست ۲۹ ستاد یاد شده، عناوین وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، وزارت نفت و وزارت نیرو و... به چشم می خورد که ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی با ۵۳ مدیر ملی و ۲۸ مدیر استانی به مدت ۳ روز پاسخگوی مردم بود و حائز رتبه اول شد.

شایان ذکر است مدیران در حوزه‌های شهرسازی، املاک، نهضت ملی مسکن، راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، شهرهای جدید، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، بانک مسکن، بنیاد مسکن، نظام مهندسی، راه آهن، معاونت شهرسازی و معماری و بازآفرینی شهری متشکل از ۱۴ تیم در میز خدمت مستقر شدند تا پاسخگوی مطالبات مردمی باشند.

گفتنی‌است وزیر راه و شهرسازی که همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت همراه به آذربایجان شرقی، عازم تبریز شده بود، راه‌آهن خاوران _ بستان آباد را به افتتاح و بهره‌برداری رساند و علاوه بر آن طی بازدید از واحدهای در حال ساخت طرح نهضت ملی مسکن، ۱۱ هزار واحد مسکن روستایی و شهری را در این استان افتتاح کرد.