شناسهٔ خبر: 136172 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر استاندار از مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز

برتر نماز البرز استاندار البرز در اولین جلسه شورای اقامه نماز استان در سال ۱۴۰۲ از مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در راستای خدمات ارزشمند و پیگیری های مستمر و اهتمام ویژه در امر نماز و ترویج فرهنگ غنی نماز و همچنین کسب مقام برتر در سال ۱۴۰۱ و طرح شهید رجایی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز) استاندار البرز در جلسه ستاد اقامه نماز استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر لزوم رسیدگی به مساجد، بیان داشت: شهرداری ها موظف شدند که با تخصیص اعتباری ویژه به تعمیر، نوسازی و تامین امکانات مساجد بپردازند.

عبدالهی اظهار داشت: مساجد همواره مامن و کانونی مقدس برای گردهمایی های مذهبی، فرهنگی و سیاسی مردم بوده اند و بر این اساس باید جایگاه مساجد را در محله ها احیا کنیم و با رسیدگی و توجه به این مکان مقدس، بستر حضور گسترده مردم بویژه جوانان را فراهم کنیم.

وی همچنین در خصوص جانمایی و ساخت مسجد در محله ها و اماکنی که مورد تقاضا در این نشست بود بیان داشت: ساخت مساجد شاخص با معماری ایرانی - اسلامی در استان البرز به ویژه شهر کرج باید با جدیت پیگیری و اجرایی شود و تمام نهادهای مرتبط باید در این زمینه اقدام کنند. 

شایان ذکر است در پایان این جلسه استاندار البرز با اهدا لوح سپاس از زحمات رضا خالقی، مدیرکل و مجموعه راه و شهرسازی استان البرز که با ارائه عملکرد مناسب و اهتمام ویژه در زمینه فرهنگ نورانی اقامه نماز موجب کسب عنوان دستگاه اجرایی برتر استان البرز در سال ۱۴۰۱ شد تقدیر و تشکر کرد.