شناسهٔ خبر: 136206 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تسطیح بیش از ۸۵ کیلومتر از راه‌های شهرستان فردوس

اعتمادی سرپرست اداره راهداری فردوس.jpg سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس، از تسطیح ۸۵ کیلومتر از راه های حوزه استحفاظی شهرستان فردوس خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان‌جنوبی، محمد اعتمادی مقدم، سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان فردوس گفت: در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها ۸۵کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان فردوس از ابتدای سال جاری تا کنون توسط راهداران تیغ زنی و حریم زنی شده است.

وی افزود: از آنجایی که بهسازی و زیرسازی راه‌های اصلی و روستایی از اولویت‌های مهم راهداری این شهرستان می‌باشد تیغ زنی و حریم زنی راههای روستائی و اصلی این شهرستان انجام شده است.

اعتمادی در ادامه گفت: ۳۵ کیلومتر پاکسازی حریم ،۵۰ کیلومتر تیغ زنی ،۶۰۰۰ متر مکعب اصلاح شیب شیروانی و۱۰ کیلومتر شانه سازی در محورهای مواصلاتی شهرستان جهت افزایش ایمنی راه و جلوگیری از واژگونی خودروها و ارتقاء ایمنی راههای سطح حوزه استحفاظی این اداره در سال جاری انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری شهرستان فردوس به صورت ۲۴ ساعته در محورها حضور فعال دارند و آماده خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند افزود: اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان فردوس مسئولیت نگهداری ۶۱۸ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و خاکی را برعهده دارد.