شناسهٔ خبر: 136235 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۶ پروژه روکش آسفالت راه‌ها در استان قزوین فعال است

روکش آسفالت معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: ۶ پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه ها از اردیبهشت امسال در مناطق مختلف این استان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، فتاح آسیابی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: این تعداد پروژه به طول ۱۷۳کیلومتر شامل محورهای قزوین-الموت(رجایی دشت-معلم کلایه) به طول ۱۷کیلومتر، راه های شریانی شهرستان بوئین زهرا به طول ۵۰کیلومتر، محور قزوین-رشت به طول ۶کیلومتر، قزوین-تاکستان-آوج به طول ۳۰کیلومتر، محور قدیم قزوین-رشت به طول ۴۰کیلومتر و آزادراه قزوین-رنجان به طول ۳۰کیلومتر آغاز شده و به صورت تدریجی براساس قرارداد با شرکت های پیمانکار انجام می شود.

وی اضافه کرد: مجموع اعتبارات اجرای این طرح ها در قرارداد با پیمانکار ۴۷۴ میلیارد تومان است.

آسیابی ادامه داد: همچنین پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور قزوین-آبیک-طالقان نیز به طول ۴۵کیلومتر و با اعتبار ۱۰۰میلیارد تومان تا یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین همچنین از ۲پروژه خرید آسفالت جهت لکه گیری و روکش آسفالت راه های استان نیز خبر داد و افزود:تاکنون ۸هزار و ۵۰۰کیسه آسفالت سرد با اعتبار یک میلیارد تومان خرداری و آسفالت گرم نیز با پیشرفت ۴۰درصدی به میزان ۱۰هزار تن و با اعتبار ۱۰میلیارد تومان خریداری شده است.