شناسهٔ خبر: 136254 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان خبر داد؛

اعزام ۷ هزار و ۸۰۰ زائر با ۳۳ پرواز به سرزمین وحی از فرودگاه اصفهان

حج اصفهان مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان از پایان عملیات اعزام ۷۸۰۰ زائر سرزمین وحی در تاریخ ۲۲ خردادماه از فرودگاه شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ابوذر ضیایی مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان  از پایان عملیات اعزام ۷۸۰۰ زائر سرزمین وحی در تاریخ ۲۲ خردادماه از فرودگاه شهید بهشتی خبر داد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان با اعلام پایان عملیات اعزام زائرین خانه خدا از فرودگاه اصفهان، گفت : در عملیات رفت حجاج امسال که از تاریخ۸خرداد ماه آغاز شده و صبح امروز ۲۲خرداد به پایان رسید، ۷۸۰۰ زائر با ۳۳ پرواز عازم سرزمین وحی شدند.

وی افزود: طی این عملیات تعداد ۵۵ کاروان از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری با ۱۹ پرواز به مقصد مدینه و ۱۴ پرواز به مقصد جده اعزام شدند.

ضیایی  همچنین با اشاره به شروع عملیات بازگشت حجاج به اصفهان از تاریخ۱۷تیرماه خاطر نشان کرد : طبق زمان‌بندی اعلام شده از سوی شرکت هواپیمایی ایران ایر، زائرین خانه خدا با ۳۳ پرواز و تا تاریخ بیست و چهارم تیرماه وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی خواهند شد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان در خاتمه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی کلیه عوامل اجرایی خدمت‌رسان به زائران در طول پروازهای رفت اظهار کرد: از امروز به دنبال برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم جهت استقبال از حجاج محترم در عملیات برگشت و فراهم نمودن تسهیلات لازم جهت مستقبلین گرامی هستیم.