به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه های استان یزد، با اشاره به برنامهریزی این فرودگاه برای پیادهسازی کامل ایستگاه دریافت مسافر برای تاکسی ها و لزوم ساماندهی خودروهای تاکسیرانی فرودگاه بین المللی یزد گفت: این فضا باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر تسهیل سوار شدن بر تاکسی امکانات مناسبی برای مسافران و تاکسیرانان نیز فراهم باشد.
وی خواستار ارائه خدمات مناسب و بهتر از سوی رانندگان طبق استاندارد فرودگاهی به مسافران شد و تصریح کرد: تعامل دوسویه بین رانندگان و مجموعه فرودگاه راهکار رفع مشکلات مرتبط با رانندگان است.
دهقان منشادی با تاکید بر لزوم آسیبشناسی معضلات تاکسیرانی و ارائه راهکارهای مناسب گفت: ما در این حوزه نیاز به تحول داریم و باید در کنار اصلاح طرح مکانیزه و هوشمندسازی خدمات از مدلهای جدید ارائه خدمات به صورت هوشمند و مکانیزه استفاده کنیم و همچنین در جهت نوسازی تاکسی های فرسوده از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
در ادامه مهدی فعالی رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد ضمن ابراز موفقیت برای مدیرکل فرودگاه های استان، اظهار داشت: تمام تلاش خود را در راستای خدمترسانی بهتر به شهروندان طبق نظر مجموعه تاکسیرانی فرودگاه و مدیریت فرودگاه انجام خواهیم داد.
به گزارش روابط عمومی فرودگاه یزد پس از بازدید میدانی، موضوع اجرای برنامه مشترکی میان دو مجموعه به منظور افزایش کیفیت خدمات تاکسیها، سهولت استفاده از آنها برای مسافران و همچنین رفع مشکلات رانندگان تاکسی فرودگاه مورد استقبال طرفین قرار گرفت.