شناسهٔ خبر: 136314 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

تحقق ۱۰۰ درصدی تعهدات تفاهم نامه سازمان راهداری و ستاد اقامه نماز در آذربایجان غربی

20d64992-3c0d-45a2-8be8-42fba7a4045a.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی از تحقق ۱۰۰ درصدی تفاهم نامه نماز فی مابین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و ستاد اقامه نماز در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، .پیمان آرامون با اعلام این خبر گفت: این مجموعه به حسب وظیفه شرعی و اجتماعی خویش در امر به پا داشت نماز اهتمام ویژه ای دارد و تفاهم نامه فی مابین نقشه راه مجموعه در این حوزه محسوب می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر برگزاری روزانه نماز جماعت توسط ۱۴ نفر از روحانیون ارجمند در نماز خانه های ادارات متبوع سطح استان ، مسابقه کتاب خوانی با موضوع نماز و مراسم جشن تکلیف برای فرزندان همکاران گرامی برگزار شده است.

آرامون اضافه کرد: مشارکت در امر مسجد سازی، تولید و انتشار موشن گرافی با موضوع نماز، تجلیل و تقدیر از نمازگزاران اداره کل بخشی دیگر از این اقدامات را شامل می شود.

وی با اشاره به نظارت بر نمازخانه ها و مساجد بین راهی و امسال ویژه تر در مسیر بازرگان تا تمرچین اضافه کرد: سال گذشته حماسه ای بزرگ برای طرح اربعین زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی تمرچین خلق شد و امسال نیز با استمرار و گسترش اقدامات سال قبل امیدواریم میزبان خوبی از زائران باشیم.