شناسهٔ خبر: 136320 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد؛

تامین زمین ۲۷ هزار و ۹۳۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل

تامین زمین 27938 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تامین زمین ۲۷ هزار و ۹۳۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید استاندار اردبیل و هیئت همراه از روند اجرایی شهرک در حال آماده سازی و احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن۵۷۰ هکتاری سردار شهید قاسم سلیمانی اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد: کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن شهر اردبیل ۶۸ هزار و ۹۳۰ متقاضی بود که تعداد ۳۳ هزار و ۲۱۸ نفر پس از بررسی ها، تایید نهایی شدند.

وی متقاضیان واریز وجه بالای۸۰ میلیون تومان در شهر اردبیل به تعداد ۱۰هزار و ۱۳۵ نفر اشاره کرد و افزود: در شهر اردبیل تاکنون تخصیص پروژه به ۱۲هزار و۸۹۰ نفر متقاضی انجام شده است.

دبیر شورای مسکن استان تصریح کرد: تامین زمین ۲۷هزار و ۹۳۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اردبیل انجام گرفته و برای ۱۲ هزار و ۸۹۰ واحد نیز قرارداد ساخت منعقد شده است.

سید حامد عاملی استاندار اردبیل نیز در این بازدید گفت: بحث تامین مسکن مورد نیاز افراد حائز شرایط یکی از برنامه‌های مهم دولت است و برنامه‌ریزی لازم برای تمام افراد حائز شرایط مسکن در این استان نیز انجام شده است.

عاملی با اشاره به اینکه شهرستان اردبیل با ۲۰ هزار نفر بیشترین متقاضی واجد شرایط دریافت مسکن را دارد، ادامه داد: در تامین زمین مورد نیاز برای مسکن در شهرستان اردبیل مشکل داشتیم که این مشکل برطرف ، سایت‌ها فراهم و پیمانکاران هم مشخص شدند.

استاندار اردبیل افزود: برای ساخت ۱۰هزار مسکن طرح نهضت ملی در اردبیل از سوی اداره کل راه و شهرسای استان زمین مورد نیاز تخصیص یافته و عملیات اجرایی آغاز شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: در ماه‌های آینده نیز با تامین زمین مورد نیاز برای۱۰هزار متقاضی بعدی در اردبیل، پیمانکاران پروژه ها تعیین و افراد متقاضی حائز شرایط در اسرع وقت خانه‌دار شوند.