شناسهٔ خبر: 136345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری سومین جلسه کمیته درآمد اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان

کمیته درآمد سومین جلسه کمیته درآمد اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با حضور اعضای کمیته درآمد این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، علی قبا معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در این جلسه با بیان اینکه حفظ درآمدهای موجود و افزایش آن در اولویت برنامه های مالی و درآمدی این اداره کل قرار دارد، ادامه داد: مجموعه این فعالیت ها در کنار توسعه راهها و کیفیت مولفه های حمل و نقلی، درتامین معیشت و ارتقا سطح درآمدی همکاران نیز تاثیربسزایی خواهد داشت که تلاش می شود با مدنظر قرار دادن اصل مدیریت هزینه ها منابع مالی سازمان افزایش یابد.

قبا دراین نشست با اشاره به اهمیت نقش درآمد های سازمانی و موضوعاتی همچون وصول ، شناسایی و برنامه ریزی برای منابع درآمدی گفت: جنوب این استان به دلیل نزدیکی به تنها بندر اقیانویسی کشور و برخورداری از دو پایانه مهم مرزی یکی از نقاط مهم و استراتژیک در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است که نقش مهمی در درآمدهای سازمانی این بخش دارد.

وی در این جلسه از افزایش درآمد در حوزه حمل و نقل جاده ای جنوب استان در سال جاری خبر داد و گفت: میزان در آمد اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان نسبت به سال های گذشته در اکثر حوزه های حمل و نقلی افزایش خوبی داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان یادآور شد: در آینده نه چندان دور با تلاش های کلیه عوامل و کارکنان مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان جایگاه اصلی این اداره کل در کشور ارتقاء چشمگیری خواهد یافت.